(Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.12.2021 i obowiązuje do odwołania )
Salon Piękności Wersal Klaudia Kuberska z siedzibą przy ul. Al. Zwycięstwa 222 Gdynia, właścicielem firmy jest Klaudia Kuberska, NIP: 5862373836, REGON: 520294447
Skorzystanie z usług Salonu Piękności Wersal oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
REGULAMIN
świadczenia usług kosmetycznych w Salonie Piękności Wersal
§ 1. DEFINICJE.
Użyte w niniejszym Regulaminie lub Umowie świadczenia usług kosmetycznych określenia oznaczają:
- Salon Piękności Wersal \ Strona – Salon Piękności Wersal Al. Zwycięstwa 222 81-540 Gdynia, NIP: 5862373836, REGON: 520294447
- USŁUGA / ZABIEG – usługa kosmetyczna, lub inna usługa dostępna w ofercie SALON PIĘKNOŚCI WERSAL, wykonywana przez PRACOWNIKA.
- KLIENT \ Strona – osoba korzystająca lub zamierzająca skorzystać z USŁUGI oraz spełniająca warunki określone w niniejszym REGULAMINIE.
- STRONY – KLIENT I SALON PIĘKNOŚCI WERSAL łącznie.
- SALON – punkt, w którym SALON PIĘKNOŚCI WERSAL świadczy USŁUGI.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin regulujący zasady korzystania i REZERWACJI USŁUG dotyczy wyłącznie usług świadczonych stacjonarnie w SALONIE.
- UMOWA – umowa pomiędzy SALON PIĘKNOŚCI WERSAL , a KLIENTEM na USŁUGĘ, zawartą na warunkach wynikających z ustaleń STRON i niniejszego REGULAMINU.
- ZADATEK – zadatek dany przez KLIENTA przy zawarciu UMOWY
- REZERWACJA – umówienie terminu i godziny wizyty w SALONIE, w celu skorzystania z USŁUGI.
- PRACOWNIK – osoba wykonująca USŁUGI w SALONIE, na podstawie wiążącego ją z SALON PIĘKNOŚCI WERSAL stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego.
- POSIADACZ VOUCHERA – osoba na rzecz, której ma być świadczona USŁUGA, na mocy UMOWY zawartej pomiędzy SALON PIĘKNOŚCI WERSAL i KLIENTEM.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
- Niniejszy REGULAMIN określa zasady korzystania z USŁUG świadczonych w SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
- KLIENT ma obowiązek zapoznania się z REGULAMINEM przed zawarciem UMOWY na świadczenie USŁUGI.
- Dokonanie REZERWACJI lub wyrażenie zgody na wykonanie UŁSUGI jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień REGULAMINU.
- Niniejszy REGULAMIN ma zastosowanie do UMÓW zawieranych pomiędzy SALON PIĘKNOŚCI WERSAL, a KLIENTEM.
- Do zawierania UMÓW i potwierdzania REZERWCJI ze strony SALON PIĘKNOŚCI WERSAL uprawnieni są PRACOWNICY.
- Wszelkie informacje, do których odwołuje się niniejszy REGULAMIN, w szczególności o cennikach, ofercie USŁUG, danych do kontaktu dostępne są na stronie internetowej SALON PIĘKNOŚCI WERSAL pod adresem: https://salonpieknosciwersal.pl/ ,lub w SALONIE, lub telefonicznie oraz za pośrednictwem e-mail.
§ 3. KLIENCI.
- KLIENTEM może być pełnoletnia osoba fizyczna.
- KLIENTEM może być również osoba niepełnoletnia, która ukończyła lat 13, jednak za wyraźną zgodą przedstawiciela ustawowego / opiekuna, na wykonanie danej USŁUGI. Przedstawiciel ustawowy / opiekun, jest zobowiązana do zapoznania się z niniejszym REGULAMINEM i jego akceptacji wraz z wyrażeniem zgody na wykonanie USŁUGI.
- PRACOWNIK jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia. Brak zgody lub potwierdzenia jej wyrażenia, uprawnia SALON PIĘKNOŚCI WERSAL do odmowy REZERWACJI lub wykonania USŁUGI.
- Przedstawiciel ustawowy / opiekun, odpowiada solidarnie z KLIENTEM za zobowiązania do zapłaty ceny za USŁUGI lub naprawienia szkody.
§ 4. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG.
- BEZPIECZEŃSTWO ZABIEGU:
- Pierwsza wizyta w SALONIE PIĘKNOŚCI WERSAL.
Przed przystąpieniem do wykonywania USŁUGI , PRACOWNIK przeprowadza z KLIENTEM ankietę w celu ustalenia obecnego stanu zdrowia, przebytych chorób, oraz oceny czy nie ma przeciwskazań do wykonania danej UŁUGI, a w szczególności czy wykonanie ZABIEGU nie stwarza ryzyka wystąpienia skutków ubocznych.
- Każdy KLIENT zostaje poinformowany przez PRACOWNIKA o przeciwwskazaniach, skutkach ubocznych, oraz zaleceniach pozabiegowych. KLIENT wyrażając zgodę na wykonanie USŁUGI oświadcza, że zrozumiał przekazane mu przez PRACOWNIKA informacje i akceptuje ryzyka związane z wykonaniem USŁUGI.
- KLIENT przed rozpoczęciem wykonywania USŁUGI, jest zobowiązany powiadomić PRACOWNIKA o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg USŁUGI,
- KLIENT zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania PRACOWNIKA o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania USŁUGI.
- PRZYPADKI, W KTÓRYCH PRACOWNIK MOŻE ODMÓWIĆ PRZEPROWADZENIA ZABIEGU:
- W przypadku wątpliwości PRACOWNIKA co do bezpieczeństwa ZABIEGU dla KLIENTA, może on odmówić jego przeprowadzenia. W takiej sytuacji nie uznaje się UMOWY za niewykonaną lub nienależycie wykonaną przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
- PRACOWNIK ma prawo odmówić przeprowadzenia ZABIEGU gdy stwierdzi, że KLIENT jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. W takiej sytuacji nie uznaje się UMOWY za niewykonaną lub nienależycie wykonaną przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
- POZOSTAŁE WARUNKI KONIECZNE DO WYKONANIA USŁUGI:
- W celu wykonania UŁUGI, KLIENT zobowiązuje się przybyć do SALONU punktualnie. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zachowuje prawo do niewykonania USŁUGI, jeśli KLIENT przybędzie do SALONU z opóźnieniem przekraczającym 20 minut. W takim przypadku UMOWĘ uważa się za niewykonaną przez KLIENTA.
- Na życzenie KLIENTA, i za wyraźną zgodą PRACOWNIKA, USŁUGA może zostać wykonana mimo spóźnienia KLIENTA przekraczającego 20 minut, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy USŁUGI zostaną skrócone wedle uznania PRACOWNIKA, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonaną USŁUGĘ należy się cena w pełnej wysokości.
§ 5. PŁATNOŚCI.
- KLIENT jest zobowiązany do zapłaty za wykonane USŁUGI. Cennik USŁUG jest dostępny na stronie internetowej pod adresem www.salonpieknosciwersal.pl oraz w aplikacji booksy.pl.
- W SALONIE istnieje możliwość zapłaty za świadczone USŁUGI: gotówką, lub kartą płatniczą, bądź BLIK – iem z użyciem terminala.
- SALON PIĘKNOŚCI WERSAL może także udostępniać KLIENTOM Vouchery płatne z góry, uprawniające do skorzystania z USŁUG w określonym czasie.
- SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie możliwość zmiany cen USŁUG, jednak KLIENTA wiąże cena obowiązująca w dacie zawarcia UMOWY.
§ 6. ZAWARCIE UMOWY.
- W celu zawarcia UMOWY, KLIENT winien zapoznać się z ofertą i cennikiem USŁUG SALONU. Może to nastąpić za pośrednictwem strony internetowej https://salonpieknosciwersal.pl/cennik/, poprzez booksy lub telefonicznie.
- SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie prawo do wprowadzenia przedpłaty w przypadku dokonania rezerwacji. Brak dokonania przedpłaty uniemożliwia wówczas rezerwację terminu.
- UMOWA na świadczenie USŁUGI zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL REZERWACJI, a w przypadku, w którym SALON PIĘKNOŚCI WERSAL żądał ZADATKU, UMOWA na świadczenie USŁUGI zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL REZERWACJI oraz wpłaty przez KLIENTA ZADATKU.
§ 7. REZERWACJA.
1.Pierwsza wizyta w SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
- KLIENT może uprzednio umówić termin wykonania USŁUGI bezpośrednio w recepcji SALONU, telefonicznie lub mailowo. Kontakt na stronie: www.salonpieknosciwersal.pl
- Dzień przed uzgodnioną wizytą w SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zostanie KLIENTOWI doręczony SMS z przypomnieniem o dokładnym terminie wizyty.
- KLIENT jest uprawniony do rozwiązania UMOWY i rezygnacji z USŁUGI w terminie do 72 godzin przed terminem umówionej wizyty w SALONIE
- Wpłacony ZADATEK podlega zwrotowi w terminie 7 dni roboczych.
2.Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin
- SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie prawo do pobierania zadatków w przypadku nieodpowiedzialnego podejścia KLIENTA do dokonywania rezerwacji i niestawiania się na usługi w ustalonym wcześniej terminie, co znacznie dezorganizuje harmonogram pracy salonu.
2.KLIENCI, którzy regularnie przekładają swoją wizytę lub nie stawiają się na umówiony termin, tracą przywileje do następnych zapisów priorytetowych
- Trzykrotne niepojawienie się na wizycie skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50% od zarezerwowanej usługi, przy każdej kolejnej rezerwacji terminu.
- ZADATEK można wpłacić osobiście w SALONIE PIĘKNOŚCI WERSAL zlokalizowanym w Gdynia Al. Zwycięstwa 222 w godzinach pracy salonu w formie gotówki lub kartą płatniczą. Klient wówczas otrzymuje paragon za wpłacony zadatek lub/i potwierdzenie wpłaty zadatku
- ZADATEK na poczet usług można dokonać w formie przelewu bankowego w terminie 1 dzień roboczy od daty umówienia wizyty na wskazane poniżej dane rachunku bankowego.
Numer konta: 08 2490 0005 0000 4530 4897 9927
Odbiorca: SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
Kwota zadatku: 50 % wartości umówionego zabiegu
Tytuł przelewu: ZADATEK, JAKA USŁUGA, IMIĘ I NAZWISKO
- Jeśli ZADATEK nie wpłynie na konto w ustalonym czasie, rezerwacja zostanie anulowana
- Kwota wpłacanego ZADATKU doliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. KLIENT dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej. Wówczas otrzymuje paragon na dopłacaną kwotę za usługę
- ZADATEK nie ulega zwrotowi jeśli KLIENT zrezygnuje z wykonania usługi po wpłacie ZADATKU lub nie stawi się na umówioną wizytę.
- ZADATEK może “przejść” na kolejną wizytę jeśli KLIENT poinformuje salon wcześniej niż 72 h przed wizytą. Wówczas ZADATEK może przejść na inny termin, ale nie zostanie zwrócony KLIENTOWI.
- Jeśli KLIENT poinformuje o swojej nieobecności później niż 72h przed wizytą, wówczas zadatek przepada.
- Jeśli wizyta zostanie odwołana z winy salonu, ZADATEK przechodzi na kolejną wizytę lub zostanie zwrócony zgodnie z prośbą KLIENTA
- SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie prawo do odwołania terminu świadczenia USŁUGI w terminie do 24 godzin przed terminem umówionej wizyty w SALONIE. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL jednocześnie uzgodni z KLIENTEM nowy termin USŁUGI. Odwołanie terminu świadczenia USŁUGI w terminie do 24 godzin przed terminem umówionej wizyty w SALONIE, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania UMOWY przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
§ 8. VOUCHERY
- KLIENCI są uprawnieni do nabywania Voucherów za określoną kwotę.
- VOUCHER można nabyć bezpośrednio w recepcji SALONU, drogą mailową, telefoniczną bądź w booksy. Za VOUCHERY zamówione internetowo lub telefonicznie płatności należy dokonać przelewem na wskazany numer konta, a następnie okazać potwierdzenie dokonania przelewu za pośrednictwem maila.
- CZYM JEST VOUCHER I WARUNKI JEGO WYKORZYSTANIA:
- W trakcie REZERWACJI, KLIENT lub POSIADACZ VOUCHERA jest zobowiązany poinformować PRACOWNIKA, iż opłatę za umawiany ZABIEG stanowił będzie VOUCHER.
- Warunkiem możliwości wykorzystania VOUCHERA przez POSIADACZA VOUCHERA jest akceptacja przez niego warunków UMOWY i niniejszego REGULAMINU.
- VOUCHER:
a. należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z ZABIEGU.
b. zachowuje ważność przez 6 miesięcy od dnia wystawienia go przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
c. może opiewać na dowolną kwotę, konkretne ZABIEGI lub pakiety USŁUG.
d. nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
e. niewykorzystany z chwilą wygaśnięcia jego ważności traci możliwość zrealizowania.
f. na wizytę ZAREZERWOWANĄ, która nie odbyła się z przyczyn zależnych od KLIENTA lub POSIADACZA VOUCHERA i nie została przez któregokolwiek z nich odwołana na minimum 72 godziny przed zarezerwowanym terminem, uznaje się za zrealizowany.
- Istnieje możliwość zamiany ZABIEGU, na który wystawiony został Bon na każdy z ZABIEGÓW będący w ofercie SALONU. W przypadku różnicy cenowej za zmienione ZABIEGI POSIADACZ VOUCHERA zobowiązany jest do pokrycia różnicy cenowej (dopłaty), jeżeli wartość USŁUG, z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość VOUCHERA. Jeżeli wartość USŁUG jest niższa niż wartość VOUCHERA, POSIADACZ VOUCHERA, lub KLIENT nie ma prawa do żądania zwrotu różnicy cenowej.
- W przypadku VOUCHGERA umówionego na wiele USŁUG dopuszczalna jest realizacja VOUCHERA podczas kliku wizyt. Po zrealizowaniu jednej z USŁUG kwota pozostała na VOUCHERZE po wykonaniu USŁUGI, pozostaje do dalszego wykorzystania na ZABIEGI w SALONIE, w okresie ważności Bonu.
- Bon imienny może być przeniesiony na inną osobę po wcześniejszym indywidualnym uzgodnieniu tego z PRACOWNIKIEM SALONU.
§ 9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
- SALON PIĘKNOŚCI WERSAL:
- Nie przyjmuje na przechowanie rzeczy wartościowych tj. biżuterii, pieniędzy, zegarków, torebek, plecaków. KLIENT jeżeli nie pozostawił ich w domu, może trzymać je przy sobie. Pozostawienie takich przedmiotów przez KLIENTA w odzieży wierzchniej lub w miejscu przechowania odzieży wierzchniej następuje na jego wyłączną odpowiedzialność, a wszelka odpowiedzialność SALON PIĘKNOŚCI WERSAL za te przedmioty jest wyłączona.
- Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić kartę klienta oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Danych używamy wyłącznie do kontaktu z państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za zniszczenie wyposażenia w Salonie Piękności
- Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiadają solidarnie z KLIENTEM ich ustawowi przedstawiciele / opiekunowie.
§ 10. HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO.
- W salonie mają zastosowanie tylko preparaty do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowane przez Narodowy Instytut Zdrowia – Państwowy Zakład Higieny i dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia, z którymi KLIENT nie ma bezpośredniego kontaktu podczas ZABIEGU, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
- PRACOWNICY są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić KLIENTÓW na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na KLIENTÓW.
- PRACOWNICY z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem KLIENTA, są wyłączani od świadczenia USŁUG do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- PRACOWNICY Salonu są zobowiązani do przeprowadzania Zabiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami, przy użyciu odpowiednich do zabiegu materiałów które zachowują świeżość na podstawie dat przydatności do użycia podawanych przez producentów
- ZABIEGI są przeprowadzane z użyciem materiałów jednorazowego użytku jak: waciki, ręczniki papierowe w przypadku zabiegów manicure, pedicure, patyczki i chusteczki higieniczne, rękawiczk, podkładki, folie zabiegowe, klapki, oraz sterylnych narzędzi kosmetycznych.
- PRACOWNICY są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu Salonu, przestrzegania przepisów BHP i ppoż. Pracownicy są przeszkoleni z aktualnie obowiązujących przepisów BHP i procedur obowiązujących w salonie.
§ 11. REKLAMACJE.
1 . Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze usługi. KLIENCI korzystający z usług w naszym salonie mogą zgłaszać reklamację do 3 dni od wykonania usługi, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona.
- Wszelkie reklamacje należy składać osobiście w salonie lub pod numerem telefonu 607-101-767. Podstawą reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego
- Reklamacje składa się w formie pisemnej, osobiście w SALON PIĘKNOŚCI WERSAL Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 7 dni.
- W przypadku uznania reklamacji SALON PIĘKNOŚCI WERSAL dokona zwrotu ceny ZABIEGU KLIENTOWI i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego ZABIEGU korygującego.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji KLIENTOWI przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni.
- W przypadku kwestionowania ZABIEGU zaraz po jego wykonaniu, KLIENT nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną USŁUGĘ – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości.
§ 12. POSTANOWIENIA PORZĄDKOWE.
- Na terenie SALONU PIĘKNOŚCI WERSAL obowiązuje całkowity zakaz:
- palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych.
- W salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w salonie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie
§ 13. SIŁA WYŻSZA.
- Przez „Siłę Wyższą” rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, występujące po zawarciu UMOWY, uniemożliwiające wykonanie lub należyte wykonanie przez Stronę jej zobowiązań wynikających z UMOWY, w szczególności takie jak katastrofy naturalne, wojny, ataki terrorystyczne, strajki, epidemie.
- W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, Strona dotknięta jej działaniem jest uprawniona do wstrzymania wykonania tych zobowiązań wynikających z UMOWY, na których wykonanie bezpośrednio oddziałuje Siła Wyższa.
- Strona nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań w ramach UMOWY, będzie uprawniona do zwrotu zadatku jeżeli sama go dała przy zawarciu UMOWY.
- Jeżeli zaistnieje Siła Wyższa, Strona, której dotyczą okoliczności Siły Wyższej bezzwłocznie zawiadomi drugą Stronę o jej zaistnieniu i przyczynach.
- Strona, której dotyczą okoliczności Siły Wyższej dołoży wszelkich starań, aby w niezwłocznie nie dłużej aniżeli w terminie do 2 dni od daty zawiadomienia przedstawić drugiej Stronie dokumentację, która wyjaśnia naturę i przyczyny zaistniałej okoliczności Siły Wyższej w takim zakresie, w jakim jest to możliwie osiągalne. Jeżeli po zawiadomieniu Strony nie uzgodnią inaczej w formie pisemnej, każda ze Stron będzie kontynuowała wysiłki w celu wywiązania się ze swoich zobowiązań.
- W takim zakresie, w jakim niemożność wykonywania zobowiązań umownych wynika z Siły Wyższej oddziałującej na jedną ze Stron, druga Strona również nie będzie odpowiedzialna za wykonanie swoich zobowiązań.
§ 14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Każdy KLIENT ma prawo wglądu do REGULAMINU i cennika.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych USŁUG winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
- W przypadku zmiany Regulaminu, nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie.
- Aktualny Regulamin jest dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów