Regulamin Salonu Piękności Wersal Klaudia Kuberska

(Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.12.2021 i obowiązuje do odwołania )

Salon Piękności Wersal Klaudia Kuberska z siedzibą przy ul. Al. Zwycięstwa 222  Gdynia, właścicielem firmy jest Klaudia Kuberska, NIP: 5862373836, REGON: 520294447

Skorzystanie z usług Salonu Piękności Wersal oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.

REGULAMIN
świadczenia usług kosmetycznych w Salonie Piękności Wersal
§ 1. DEFINICJE.
Użyte w niniejszym Regulaminie lub Umowie świadczenia usług kosmetycznych określenia oznaczają:

  1. Salon Piękności Wersal \ Strona – Salon Piękności Wersal Al. Zwycięstwa 222 81-540 Gdynia, NIP: 5862373836, REGON: 520294447
  2. USŁUGA / ZABIEG – usługa kosmetyczna, lub inna usługa dostępna w ofercie SALON PIĘKNOŚCI WERSAL, wykonywana przez PRACOWNIKA.
  3. KLIENT \ Strona – osoba korzystająca lub zamierzająca skorzystać z USŁUGI oraz spełniająca warunki określone w niniejszym REGULAMINIE.
  4. STRONY – KLIENT I SALON PIĘKNOŚCI WERSAL łącznie.
  5. SALON – punkt, w którym SALON PIĘKNOŚCI WERSAL świadczy USŁUGI.
  6. REGULAMIN – niniejszy regulamin regulujący zasady korzystania i REZERWACJI USŁUG dotyczy wyłącznie usług świadczonych stacjonarnie w SALONIE.
  7. UMOWA – umowa pomiędzy SALON PIĘKNOŚCI WERSAL , a KLIENTEM na USŁUGĘ, zawartą na warunkach wynikających z ustaleń STRON i niniejszego REGULAMINU.
  8. ZADATEK – zadatek dany przez KLIENTA przy zawarciu UMOWY
  9. REZERWACJA – umówienie terminu i godziny wizyty w SALONIE, w celu skorzystania z USŁUGI.
  10. PRACOWNIK – osoba wykonująca USŁUGI w SALONIE, na podstawie wiążącego ją z SALON PIĘKNOŚCI WERSAL stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego.
  11. POSIADACZ VOUCHERA – osoba na rzecz, której ma być świadczona USŁUGA, na mocy UMOWY zawartej pomiędzy SALON PIĘKNOŚCI WERSAL i KLIENTEM.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

  1. Niniejszy REGULAMIN określa zasady korzystania z USŁUG świadczonych w SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
  2. KLIENT ma obowiązek zapoznania się z REGULAMINEM przed zawarciem UMOWY na świadczenie USŁUGI.
  3. Dokonanie REZERWACJI lub wyrażenie zgody na wykonanie UŁSUGI jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień REGULAMINU.
  4. Niniejszy REGULAMIN ma zastosowanie do UMÓW zawieranych pomiędzy SALON PIĘKNOŚCI WERSAL, a KLIENTEM.
  5. Do zawierania UMÓW i potwierdzania REZERWCJI ze strony SALON PIĘKNOŚCI WERSAL uprawnieni są PRACOWNICY.
  6. Wszelkie informacje, do których odwołuje się niniejszy REGULAMIN, w szczególności o cennikach, ofercie USŁUG, danych do kontaktu dostępne są na stronie internetowej SALON PIĘKNOŚCI WERSAL pod adresem: https://salonpieknosciwersal.pl/ ,lub w SALONIE, lub telefonicznie oraz za pośrednictwem e-mail.

§ 3. KLIENCI.

  1. KLIENTEM może być pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. KLIENTEM może być również osoba niepełnoletnia, która ukończyła lat 13, jednak za wyraźną zgodą przedstawiciela ustawowego / opiekuna, na wykonanie danej USŁUGI. Przedstawiciel ustawowy / opiekun, jest zobowiązana do zapoznania się z niniejszym REGULAMINEM i jego akceptacji wraz z wyrażeniem zgody na wykonanie USŁUGI.
  3. PRACOWNIK jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia. Brak zgody lub potwierdzenia jej wyrażenia, uprawnia SALON PIĘKNOŚCI WERSAL do odmowy REZERWACJI lub wykonania USŁUGI.
  4. Przedstawiciel ustawowy / opiekun, odpowiada solidarnie z KLIENTEM za zobowiązania do zapłaty ceny za USŁUGI lub naprawienia szkody.

§ 4. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG.

  1. BEZPIECZEŃSTWO ZABIEGU:
  2. Pierwsza wizyta w SALONIE PIĘKNOŚCI WERSAL.
    Przed przystąpieniem do wykonywania USŁUGI , PRACOWNIK przeprowadza z KLIENTEM ankietę w celu ustalenia obecnego stanu zdrowia, przebytych chorób, oraz oceny czy nie ma przeciwskazań do wykonania danej UŁUGI, a w szczególności czy wykonanie ZABIEGU nie stwarza ryzyka wystąpienia skutków ubocznych.
  3. Każdy KLIENT zostaje poinformowany przez PRACOWNIKA o przeciwwskazaniach, skutkach ubocznych, oraz zaleceniach pozabiegowych. KLIENT wyrażając zgodę na wykonanie USŁUGI oświadcza, że zrozumiał przekazane mu przez PRACOWNIKA informacje i akceptuje ryzyka związane z wykonaniem USŁUGI.
  4. KLIENT przed rozpoczęciem wykonywania USŁUGI, jest zobowiązany powiadomić PRACOWNIKA o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg USŁUGI,
  5. KLIENT zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania PRACOWNIKA o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania USŁUGI.
  6. PRZYPADKI, W KTÓRYCH PRACOWNIK MOŻE ODMÓWIĆ PRZEPROWADZENIA ZABIEGU:
  7. W przypadku wątpliwości PRACOWNIKA co do bezpieczeństwa ZABIEGU dla KLIENTA, może on odmówić jego przeprowadzenia. W takiej sytuacji nie uznaje się UMOWY za niewykonaną lub nienależycie wykonaną przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
  8. PRACOWNIK ma prawo odmówić przeprowadzenia ZABIEGU gdy stwierdzi, że KLIENT jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. W takiej sytuacji nie uznaje się UMOWY za niewykonaną lub nienależycie wykonaną przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
  9. POZOSTAŁE WARUNKI KONIECZNE DO WYKONANIA USŁUGI:
  10. W celu wykonania UŁUGI, KLIENT zobowiązuje się przybyć do SALONU punktualnie. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zachowuje prawo do niewykonania USŁUGI, jeśli KLIENT przybędzie do SALONU z opóźnieniem przekraczającym 20 minut. W takim przypadku UMOWĘ uważa się za niewykonaną przez KLIENTA.
  11. Na życzenie KLIENTA, i za wyraźną zgodą PRACOWNIKA, USŁUGA może zostać wykonana mimo spóźnienia KLIENTA przekraczającego 20 minut, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy USŁUGI zostaną skrócone wedle uznania PRACOWNIKA, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonaną USŁUGĘ należy się cena w pełnej wysokości.

§ 5. PŁATNOŚCI.

  1. KLIENT jest zobowiązany do zapłaty za wykonane USŁUGI. Cennik USŁUG jest dostępny na stronie internetowej pod adresem www.salonpieknosciwersal.pl oraz w aplikacji booksy.pl.
  2. W SALONIE istnieje możliwość zapłaty za świadczone USŁUGI: gotówką, lub kartą płatniczą, bądź BLIK – iem z użyciem terminala.
  3. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL może także udostępniać KLIENTOM Vouchery płatne z góry, uprawniające do skorzystania z USŁUG w określonym czasie.
  4. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie możliwość zmiany cen USŁUG, jednak KLIENTA wiąże cena obowiązująca w dacie zawarcia UMOWY.

§ 6. ZAWARCIE UMOWY.

  1. W celu zawarcia UMOWY, KLIENT winien zapoznać się z ofertą i cennikiem USŁUG SALONU. Może to nastąpić za pośrednictwem strony internetowej https://salonpieknosciwersal.pl/cennik/, poprzez booksy lub telefonicznie.
  2. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie prawo do wprowadzenia przedpłaty w przypadku dokonania rezerwacji. Brak dokonania przedpłaty uniemożliwia wówczas rezerwację terminu.
  3. UMOWA na świadczenie USŁUGI zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL REZERWACJI, a w przypadku, w którym SALON PIĘKNOŚCI WERSAL żądał ZADATKU, UMOWA na świadczenie USŁUGI zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL REZERWACJI oraz wpłaty przez KLIENTA ZADATKU.

§ 7. REZERWACJA.
1.Pierwsza wizyta w SALON PIĘKNOŚCI WERSAL

  1. KLIENT może uprzednio umówić termin wykonania USŁUGI bezpośrednio w recepcji SALONU, telefonicznie lub mailowo. Kontakt na stronie: www.salonpieknosciwersal.pl
  2. Dzień przed uzgodnioną wizytą w SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zostanie KLIENTOWI doręczony SMS z przypomnieniem o dokładnym terminie wizyty.
  3. KLIENT jest uprawniony do rozwiązania UMOWY i rezygnacji z USŁUGI w terminie do 72 godzin przed terminem umówionej wizyty w SALONIE
  4. Wpłacony ZADATEK podlega zwrotowi w terminie 7 dni roboczych.

2.Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin

  1. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie prawo do pobierania zadatków w przypadku nieodpowiedzialnego podejścia KLIENTA do dokonywania rezerwacji i niestawiania się na usługi w ustalonym wcześniej terminie, co znacznie dezorganizuje harmonogram pracy salonu.
    2.KLIENCI, którzy regularnie przekładają swoją wizytę lub nie stawiają się na umówiony termin, tracą przywileje do następnych zapisów priorytetowych
  2. Trzykrotne niepojawienie się na wizycie skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50% od zarezerwowanej usługi, przy każdej kolejnej rezerwacji terminu.
  3. ZADATEK można wpłacić osobiście w SALONIE PIĘKNOŚCI WERSAL zlokalizowanym w Gdynia Al. Zwycięstwa 222 w godzinach pracy salonu w formie gotówki lub kartą płatniczą. Klient wówczas otrzymuje paragon za wpłacony zadatek lub/i potwierdzenie wpłaty zadatku
  4. ZADATEK na poczet usług można dokonać w formie przelewu bankowego w terminie 1 dzień roboczy od daty umówienia wizyty na wskazane poniżej dane rachunku bankowego.
    Numer konta: 08 2490 0005 0000 4530 4897 9927
    Odbiorca: SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
    Kwota zadatku: 50 % wartości umówionego zabiegu
    Tytuł przelewu: ZADATEK, JAKA USŁUGA, IMIĘ I NAZWISKO
  5. Jeśli ZADATEK nie wpłynie na konto w ustalonym czasie, rezerwacja zostanie anulowana
  6. Kwota wpłacanego ZADATKU doliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. KLIENT dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej. Wówczas otrzymuje paragon na dopłacaną kwotę za usługę
  7. ZADATEK nie ulega zwrotowi jeśli KLIENT zrezygnuje z wykonania usługi po wpłacie ZADATKU lub nie stawi się na umówioną wizytę.
  8. ZADATEK może “przejść” na kolejną wizytę jeśli KLIENT poinformuje salon wcześniej niż 72 h przed wizytą. Wówczas ZADATEK może przejść na inny termin, ale nie zostanie zwrócony KLIENTOWI.
  9. Jeśli KLIENT poinformuje o swojej nieobecności później niż 72h przed wizytą, wówczas zadatek przepada.
  10. Jeśli wizyta zostanie odwołana z winy salonu, ZADATEK przechodzi na kolejną wizytę lub zostanie zwrócony zgodnie z prośbą KLIENTA
  11. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie prawo do odwołania terminu świadczenia USŁUGI w terminie do 24 godzin przed terminem umówionej wizyty w SALONIE. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL jednocześnie uzgodni z KLIENTEM nowy termin USŁUGI. Odwołanie terminu świadczenia USŁUGI w terminie do 24 godzin przed terminem umówionej wizyty w SALONIE, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania UMOWY przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL

§ 8. VOUCHERY

  1. KLIENCI są uprawnieni do nabywania Voucherów za określoną kwotę.
  2. VOUCHER można nabyć bezpośrednio w recepcji SALONU, drogą mailową, telefoniczną bądź w booksy. Za VOUCHERY zamówione internetowo lub telefonicznie płatności należy dokonać przelewem na wskazany numer konta, a następnie okazać potwierdzenie dokonania przelewu za pośrednictwem maila.
  3. CZYM JEST VOUCHER I WARUNKI JEGO WYKORZYSTANIA:
  4. W trakcie REZERWACJI, KLIENT lub POSIADACZ VOUCHERA jest zobowiązany poinformować PRACOWNIKA, iż opłatę za umawiany ZABIEG stanowił będzie VOUCHER.
  5. Warunkiem możliwości wykorzystania VOUCHERA przez POSIADACZA VOUCHERA jest akceptacja przez niego warunków UMOWY i niniejszego REGULAMINU.
  6. VOUCHER:
    a. należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z ZABIEGU.
    b. zachowuje ważność przez 6 miesięcy od dnia wystawienia go przez SALON PIĘKNOŚCI WERSAL
    c. może opiewać na dowolną kwotę, konkretne ZABIEGI lub pakiety USŁUG.
    d. nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
    e. niewykorzystany z chwilą wygaśnięcia jego ważności traci możliwość zrealizowania.
    f. na wizytę ZAREZERWOWANĄ, która nie odbyła się z przyczyn zależnych od KLIENTA lub POSIADACZA VOUCHERA i nie została przez któregokolwiek z nich odwołana na minimum 72 godziny przed zarezerwowanym terminem, uznaje się za zrealizowany.
  7. Istnieje możliwość zamiany ZABIEGU, na który wystawiony został Bon na każdy z ZABIEGÓW będący w ofercie SALONU. W przypadku różnicy cenowej za zmienione ZABIEGI POSIADACZ VOUCHERA zobowiązany jest do pokrycia różnicy cenowej (dopłaty), jeżeli wartość USŁUG, z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość VOUCHERA. Jeżeli wartość USŁUG jest niższa niż wartość VOUCHERA, POSIADACZ VOUCHERA, lub KLIENT nie ma prawa do żądania zwrotu różnicy cenowej.
  8. W przypadku VOUCHGERA umówionego na wiele USŁUG dopuszczalna jest realizacja VOUCHERA podczas kliku wizyt. Po zrealizowaniu jednej z USŁUG kwota pozostała na VOUCHERZE po wykonaniu USŁUGI, pozostaje do dalszego wykorzystania na ZABIEGI w SALONIE, w okresie ważności Bonu.
  9. Bon imienny może być przeniesiony na inną osobę po wcześniejszym indywidualnym uzgodnieniu tego z PRACOWNIKIEM SALONU.

§ 9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ.

  1. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL:
  2. Nie przyjmuje na przechowanie rzeczy wartościowych tj. biżuterii, pieniędzy, zegarków, torebek, plecaków. KLIENT jeżeli nie pozostawił ich w domu, może trzymać je przy sobie. Pozostawienie takich przedmiotów przez KLIENTA w odzieży wierzchniej lub w miejscu przechowania odzieży wierzchniej następuje na jego wyłączną odpowiedzialność, a wszelka odpowiedzialność SALON PIĘKNOŚCI WERSAL za te przedmioty jest wyłączona.
  3. Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić kartę klienta oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Danych używamy wyłącznie do kontaktu z państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie.
  4. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za zniszczenie wyposażenia w Salonie Piękności
  5. Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiadają solidarnie z KLIENTEM ich ustawowi przedstawiciele / opiekunowie.

§ 10. HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO.

  1. W salonie mają zastosowanie tylko preparaty do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowane przez Narodowy Instytut Zdrowia – Państwowy Zakład Higieny i dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
  2. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia, z którymi KLIENT nie ma bezpośredniego kontaktu podczas ZABIEGU, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
  3. PRACOWNICY są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić KLIENTÓW na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na KLIENTÓW.
  4. PRACOWNICY z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem KLIENTA, są wyłączani od świadczenia USŁUG do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
  5. PRACOWNICY Salonu są zobowiązani do przeprowadzania Zabiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami, przy użyciu odpowiednich do zabiegu materiałów które zachowują świeżość na podstawie dat przydatności do użycia podawanych przez producentów
  6. ZABIEGI są przeprowadzane z użyciem materiałów jednorazowego użytku jak: waciki, ręczniki papierowe w przypadku zabiegów manicure, pedicure, patyczki i chusteczki higieniczne, rękawiczk, podkładki, folie zabiegowe, klapki, oraz sterylnych narzędzi kosmetycznych.
  7. PRACOWNICY są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu Salonu, przestrzegania przepisów BHP i ppoż. Pracownicy są przeszkoleni z aktualnie obowiązujących przepisów BHP i procedur obowiązujących w salonie.

§ 11. REKLAMACJE.
1 . Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze usługi. KLIENCI korzystający z usług w naszym salonie mogą zgłaszać reklamację do 3 dni od wykonania usługi, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona.

  1. Wszelkie reklamacje należy składać osobiście w salonie lub pod numerem telefonu 607-101-767. Podstawą reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego
  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej, osobiście w SALON PIĘKNOŚCI WERSAL Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 7 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji SALON PIĘKNOŚCI WERSAL dokona zwrotu ceny ZABIEGU KLIENTOWI i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego ZABIEGU korygującego.
  5. W przypadku odmowy uznania reklamacji KLIENTOWI przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni.
  6. W przypadku kwestionowania ZABIEGU zaraz po jego wykonaniu, KLIENT nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną USŁUGĘ – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości.

§ 12. POSTANOWIENIA PORZĄDKOWE.

  1. Na terenie SALONU PIĘKNOŚCI WERSAL obowiązuje całkowity zakaz:
  2. palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych.
  3. W salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w salonie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie

§ 13. SIŁA WYŻSZA.

  1. Przez „Siłę Wyższą” rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, występujące po zawarciu UMOWY, uniemożliwiające wykonanie lub należyte wykonanie przez Stronę jej zobowiązań wynikających z UMOWY, w szczególności takie jak katastrofy naturalne, wojny, ataki terrorystyczne, strajki, epidemie.
  2. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, Strona dotknięta jej działaniem jest uprawniona do wstrzymania wykonania tych zobowiązań wynikających z UMOWY, na których wykonanie bezpośrednio oddziałuje Siła Wyższa.
  3. Strona nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań w ramach UMOWY, będzie uprawniona do zwrotu zadatku jeżeli sama go dała przy zawarciu UMOWY.
  4. Jeżeli zaistnieje Siła Wyższa, Strona, której dotyczą okoliczności Siły Wyższej bezzwłocznie zawiadomi drugą Stronę o jej zaistnieniu i przyczynach.
  5. Strona, której dotyczą okoliczności Siły Wyższej dołoży wszelkich starań, aby w niezwłocznie nie dłużej aniżeli w terminie do 2 dni od daty zawiadomienia przedstawić drugiej Stronie dokumentację, która wyjaśnia naturę i przyczyny zaistniałej okoliczności Siły Wyższej w takim zakresie, w jakim jest to możliwie osiągalne. Jeżeli po zawiadomieniu Strony nie uzgodnią inaczej w formie pisemnej, każda ze Stron będzie kontynuowała wysiłki w celu wywiązania się ze swoich zobowiązań.
  6. W takim zakresie, w jakim niemożność wykonywania zobowiązań umownych wynika z Siły Wyższej oddziałującej na jedną ze Stron, druga Strona również nie będzie odpowiedzialna za wykonanie swoich zobowiązań.

§ 14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. Każdy KLIENT ma prawo wglądu do REGULAMINU i cennika.
  2. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych USŁUG winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  3. SALON PIĘKNOŚCI WERSAL zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
  4. W przypadku zmiany Regulaminu, nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie.
  5. Aktualny Regulamin jest dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów