Regulamin Salonu Piękności Wersal Klaudia Kuberska

(Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.12.2021 i obowiązuje do odwołania)


Szanowni Klienci!

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższenia jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych w naszym salonie przed przystąpieniem do korzystania z nich.

Salon Piękności Wersal Klaudia Kuberska z siedzibą przy ul. Al. Zwycięstwa 222  Gdynia, właścicielem firmy jest Klaudia Kuberska, NIP: 5862373836.

Skorzystanie z usług Salonu Piękności Wersal oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.


1. Godziny otwarcia

Salon świadczy usługi przy ul. Al. Zwycięstwa 222 Gdynia, od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-20:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz niedziele salon jest nieczynny. Zmiany w godzinach pracy salonu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas oraz zdarzeń losowych.

2. Umawianie na wizyty

Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty. Spełniamy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby. Wizyty umawiane są bezpośrednio w salonie, pod numerem telefonu: 607 101 767, przez aplikacje boksy: salonpieknosciwersal.booksy.com lub za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych.

3. Spóźnienie na wizyty

Maksymalne, dopuszczalne spóźnienia są akceptowane do 15 minut. Stylistka ma prawo odmówić wykonania usługi, jeśli wpływa to na prawidłową pracę salonu oraz jakości wykonania usługi

4. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin

W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę salonu nie później niż 24h przed planowaną wizytą. Osoby, które nie szanują naszej pracy i naszego czasu, nie informując nas o swojej nieobecności, tracą przywileje do następnych zapisów priorytetowych. Trzykrotne niepojawienie się na wizycie i niestosowanie się do powyższych zasad skutkuje pobraniem opłaty wstępnej w wysokości 50% od zarezerwowanej usługi.
Spóźnienie na umówioną wizytę może skutkować nie wykonaniem pełnej usługi lub jej odwołanie ze względu na niewystarczającą ilość czasu.

5. Wizyta

Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Prosimy na wizytę nie przychodzić z dziećmi, które mogą zakłócać ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu pracowników. W salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w salonie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
Klient ponosi odpowiedzialność finansową za zniszczenie wyposażenia w Salonie Piękności Wersal. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez nadzoru.

6. Usługa uzupełnienia paznokci

Usługa obowiązuje jedynie do 3 tygodni od poprzedniej wizyty. Powyżej 3 tygodni obowiązuje cena jak za założenie całkowicie nowej aplikacji.
Dodatkowo nie bierzemy odpowiedzialności za paznokcie uzupełnione, które pierwotnie zostały wykonane  w innym salonie. Nie wiemy w jakich warunkach, na jakich materiałach i z jaką jakością była wykonana usługa. Ma to wpływ na trwałość nowej stylizacji.

7. Paznokcie złamane, obgryzione i uszkodzone
Wszelkie uszkodzenia obowiązkowo należy zgłosić, ponieważ ich naprawa wymaga więcej czasu niż standardowa usługa. Naprawa niewpisana w rezerwację może nie zostać wykonana.
Dodatkowo stylistka ma prawo odmówić wykonania zabiegu, jeśli paznokcie są w stanie, w którym stylizacja jest niewskazana (mocno zerwana płytka, zmiany chorobowe itp.)


8. Zdobienia na paznokciach
Obowiązkowo należy zgłaszać również chęć wykonania zdobień. Jeśli zdobienie nie są dodatkowo ujęte w rezerwacji, stylistka ma prawo odmówić ich wykonania.

9. Stan zdrowia przed zabiegiem stylizacji brwi, rzęs oraz paznokci

Usługi stylizacji brwi oraz liftingu rzęs nie mogą być wykonane podczas choroby, opryszczki lub przyjmowania antybiotyków. Jeśli stan zdrowia nie pozwala na wykonanie zabiegów, należy odwołać wizytę.
Dodatkowo stylistka ma prawo odmówić wykonania zabiegu, jeśli brwi, rzęsy oraz paznokcie są w stanie, w którym dana stylizacja jest niewskazana (jęczmień, grzybica, mocno zerwana płytka, zmiany chorobowe itp.)
Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegowych oraz pielęgnacji domowej.
Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia klienta, przebyte choroby czy tryb życia nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
Każda klientka czy klient, którzy mają mieć wykonany zabieg kosmetyczny muszą zostać zaznajomieni z przeciwwskazaniami i ewentualnie wskazaniami do danego zabiegu. Dopiero gdy pisemnie potwierdzą brak przeciwwskazań do wykonania wybranego zabiegu, zabieg ten może zostać wykonany.

10. Poufność informacji
Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić kartę klienta oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Danych używamy wyłącznie do kontaktu z państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie.

11. Bony podarunkowe
Bony podarunkowe dostępne w salonie są wydawane na okres 6 miesięcy. Nie ma możliwości zwrócenia bonu i wymienienia go na gotówkę. Zgodnie z życzeniem, osoba obdarowana może dopłacić do bonu, jeżeli wartość wybranej usługi opiewa na kwotę wyższą niż wartość bonu.

12. Reklamacje

Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze usługi. Klienci korzystający z usług w naszym salonie mogą zgłaszać reklamację do 3 dni od wykonania usługi, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona. Wszelkie reklamacje należy składać osobiście w salonie lub pod numerem telefonu 607-101-767. Podstawą reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

13. Standard usługi
Wszystkie procedury, zapisy oraz obsługa klienta prowadzone są z najwyższą starannością o komfort i bezpieczeństwo klienta. W salonie zapewniamy: bezpieczny i serwisowany sprzęt oraz urządzenia, zdezynfekowane powierzchnie i sterylne narzędzia, atmosferę bezpieczeństwa, dowolną formę płatności, pełną odpowiedzialność za nasze działania zabiegowe.
W salonie mają zastosowanie tylko preparaty do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowane przez Narodowy Instytut Zdrowia – Państwowy Zakład Higieny i dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.


14. Zmiany w regulaminie

O wszelkich zmianach w regulaminie będziemy Państwa informować na bieżąco drogą telefoniczną. Każdy klient ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez pracowników salonu. Niezastosowanie się do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności salonu za przeprowadzony zabieg. W razie wątpliwości co do zdrowia klienta pracownik może odmówić wykonania zabiegu.

Każdy Klient ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez pracowników gabinetu.

Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.